top of page

Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου στη Νέα Σμύρνη για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων

Στις εκδηλώσεις μνήμης για τη Γενοκτονία των Ποντίων που πραγματοποιήθηκαν στη Νέα Σμύρνη παρευρέθηκε ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου, Γιάννης Φωστηρόπουλος.



Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου στη Νέα Σμύρνη για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων


Η τελετή πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαΐου στο Μνημείο Γενοκτονίας των Ποντίων, στην οδό Αμισού 11, παρουσία εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης, συλλόγων και κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι τίμησαν τη μνήμη των θυμάτων, 107 χρόνια μετά τα γεγονότα του 1919.


Ο κ. Φωστηρόπουλος συμμετείχε στην κατάθεση στεφάνων και, σε σχετική ανάρτησή του, αναφέρθηκε στη σημασία της ιστορικής μνήμης και της διατήρησης της αλήθειας για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού.


«Πόντος έν’, άστρον φωτεινόν.Τιμούμε σήμερα τη μνήμη των πάνω από 350.000 Ποντίων που σφαγιάστηκαν και των εκατομμυρίων που ξεριζώθηκαν από τον τόπο τους.Σκύβουμε με σεβασμό πάνω από τους νεκρούς προγόνους μας. Θυμόμαστε και διεκδικούμε την παγκόσμια αναγνώριση της Γενοκτονίας. Ο Πόντος ζει!»


Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου στη Νέα Σμύρνη για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων


Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα συγκίνησης και σεβασμού, με κυρίαρχο μήνυμα το «Δεν ξεχνάμε».

bottom of page