top of page

Δύο εβδομάδες μετά τις εργασίες της ΕΥΔΑΠ, το πεζοδρόμιο στην Τερψιχόρης παραμένει χωρίς αποκατάσταση

Παρότι η ΕΥΔΑΠ ολοκλήρωσε τις εργασίες για την αποκατάσταση διαρροής νερού στην οδό Τερψιχόρης 50, οι φθορές στο πεζοδρόμιο παραμένουν, με κατοίκους να ζητούν την παρέμβαση των αρμόδιων τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Παλαιού Φαλήρου.



Δύο εβδομάδες μετά τις εργασίες της ΕΥΔΑΠ, το πεζοδρόμιο στην Τερψιχόρης παραμένει χωρίς αποκατάσταση


Ερωτήματα από κατοίκους προκαλεί η κατάσταση που εξακολουθεί να επικρατεί στο πεζοδρόμιο της οδού Τερψιχόρης 50, στο Παλαιό Φάληρο, παρά το γεγονός ότι οι εργασίες της ΕΥΔΑΠ για την αποκατάσταση διαρροής νερού έχουν ολοκληρωθεί.


Σύμφωνα με αναφορά κατοίκου, το σημείο δεν έχει ακόμη επισκευαστεί. Σπασμένες πλάκες και φθορές στο πεζοδρόμιο εξακολουθούν να υπάρχουν, γεγονός που δημιουργεί δυσκολίες και ενδεχομένως κινδύνους για τους διερχόμενους πεζούς.


Όπως επισημαίνεται, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της ΕΥΔΑΠ, η αποκατάσταση του πεζοδρομίου αποτελεί συνήθως αρμοδιότητα των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Παλαιού Φαλήρου. Ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία, μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια σχετική παρέμβαση.


Οι κάτοικοι ζητούν να προχωρήσει άμεσα η αποκατάσταση του πεζοδρομίου, ώστε να διασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση των πεζών.

bottom of page